Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ελβετικά ταχυδρομεία και Siemens συνεργάζονται για τη συγχώνευση του φυσικού και του ηλ.ταχυδρομείου

Η Siemens Mobility και τα ελβετικά ταχυδρομεία Swiss Post συμφώνησαν να ακολουθήσουν κοινή στρατηγική μάρκετινγκ στον τομέα των ταχυδρομικού αυτοματισμού. Και οι δύο εταιρείες θα δραστηριοποιηθούν στην αγορά για τους φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών με μια νέα λύση αυτοματισμού η οποία μετατρέπει την έντυπη αλληλογραφία σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η συνεργασία αυτή βασίζεται στην Trust-EBox,  λύση αυτοματισμού που αναπτύχθηκε από τη Siemens, καθώς και στην εμπειρία της Swiss Post που έχει αποκτηθεί μέσω της ηλεκτρονικής επίδοση της αλληλογραφίας. Οι  πελάτες του ταχυδρομείου λαμβάνουν την αλληλογραφία τους μέσω του διαδικτύου και υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης ανά πάσα στιγμή από κινητό τηλέφωνο ή υπολογιστή.  Σε σύγκριση με παρόμοιες διαδικασίες, η λύση της Siemens επιτρέπει ταχυδρομικές εταιρείες και φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών να περικόψουν τις δαπάνες στο δεκαπλάσιο.  Η Trust-EBox αυτή τη στιγμή μαζί με τη Swiss Post είναι σε δοκιμαστικό στάδιο για το νέος προϊόν τους, το Swiss Post Box.

Τα άτομα που λείπουν συχνά, λόγω επαγγελματικών ταξιδιών ή  μακροχρόνιων διακοπών ή απλά επειδή περιφέρονται ανά τον κόσμο (globetrotting), συχνά επιστρέφουν και βρίσκουν ένα γραμματοκιβώτιο γεμάτο ή σπάνια έχουν το χρόνο να περισυλλέξουν την αλληλογραφίας τους οι ίδιοι από τον πάροχο ταχυδρομικών υπηρεσιών.  Η ταξινόμηση όλων των εισερχόμενων μηνυμάτων με ένα κλικ του ποντικιού πριν επιδοθεί και αφού έχει επιδοθεί ηλεκτρονικά μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο, χαρτί, έξοδα και να αποτρέψει από το να γεμίζει το γραμματοκιβώτιό με  διαφημιστικά φυλλάδια.  Ενώ ο πελάτης απουσιάζει από το σπίτι μπορεί να είναι όλες  τις επιστολές του ταξινομημένες και να διαβιβάζονται ηλεκτρονικά δεδομένου ότι έχει εξουσιοδοτήσει τον πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας για τη σάρωση των φακέλων και την αποστολή τους μέσω e-mail.  Ο παραλήπτης μπορεί να αποφασίσει εάν ο πάροχος θα πρέπει να αποστείλει το ταχυδρομείο άμεσα, να το επιδώσει με τον κλασικό τρόπο ή να αποστείλει το περιεχόμενο το οποίο έχει σκανάρει ηλεκτρονικά.

Η Trust –Ebox η λύση αυτοματισμού από τη Siemens, καθιστά αυτή τη σύγχρονη μορφή επίδοσης εφικτή μέσα από μια αντίστροφη διαδικασία υβριδικού ταχυδρομείου που μεταφέρει το φυσικό ταχυδρομείο στον παραλήπτη σε ψηφιακή μορφή. Σε σύγκριση με παρόμοιες διαδικασίες που είναι διαθέσιμες στην αγορά, η λύση αυτή επιτρέπει σε ταχυδρομικές επιχειρήσεις και φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών να περικόψουν τις δαπάνες τους στο δεκαπλάσιο. Οι ταχυδρομικές μονάδες των εταιρειών μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη μερική κατάργηση της χειρονακτικής διαλογής αλληλογραφίας, την οποία λαμβάνουν επί καθημερινής βάσεως, διότι το ταχυδρομείο θα μπορεί να είναι τώρα διαθέσιμο σε ψηφιακή μορφή. Αμέσως μετά την αποστολή, υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης με ασφάλεια σε αλληλογραφία και σημαντικά έγγραφα από οπουδήποτε και τα οποία μπορούν να αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά, σύμφωνα με το νόμο.

"Η Trust-EBox από τη Siemens θα παίξει ένα σημαντικό ρόλο στη διαδικασία ταχυδρομικής επίδοσης στο μέλλον.  Η καινοτόμος  διαλογή μας και  τεχνολογία σάρωσης θα επιτρέψει στις ταχυδρομικές επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες τους και στους πελάτες τους να λαμβάνουν αλληλογραφία είτε ψηφιακά μέσω e-mail είτε κλασσικά με φυσική διαβίβαση σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες ", δήλωσε ο Στέφαν Keh, Διευθύνων Σύμβουλος της Επιχειρηματικής Μονάδας υποδομών Logistics  της Siemens Mobility. «Βρήκαμε  στην Swiss Post έναν ισχυρό εταίρο για το κοινό μάρκετινγκ  της Trust-EBox , μια εθνική ταχυδρομική υπηρεσία η οποία διαθέτει  χρόνια εμπειρίας στον τομέα της ψηφιοποίησης του φυσικού ταχυδρομείου."

Transport Weekly
24/01/2010

ΠΗΓΗ:http://www.paspaase.gr