Την ιδιωτικοποίηση των ταχυδρομείων της χώρας σχεδιάζει η ισπανική κυβέρνηση, όπως μεταδίδει το Dow Jones Newswires επικαλούμενο δημοσίευμα της τοπικής Expansion.
Σύμφωνα με δήλωση του Federico Ferrer, αντιπροέδρου της ισπανικής κρατικής εταιρείας Sepi που έχει αναλάβει τις ιδιωτικοποιήσεις, η πώληση της εταιρείας δεν θα είναι εύκολη καθώς δεν είναι κερδοφόρα.
Όπως αναφέρεται μία πιθανότητα είναι η διάλυση της εταιρείας και η πώλησή της σε τμηματικά. Σύμφωνα με την Expansion η λογιστική αξία των ταχυδρομείων ανέρχεται σε 2,5 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, η ισπανική κυβέρνηση εξετάζει την αύξηση του ΦΠΑ κοντά στο βασικό συντελεστή του 18% σε ορισμένους κλάδους που απολαμβάνουν χαμηλό συντελεστή 4% και 8%.
Σύμφωνα με το Dow Jones Newswires, στους κλάδους που έχουν χαμηλό ΦΠΑ περιλαμβάνονται τα μέσα ενημέρωσης, τα τρόφιμα και οι μεταφορές.
Σημειώνεται πως η Ισπανία αύξησε το βασικό συντελεστή από το 16% το 2010.
Σύμφωνα με δήλωση του Federico Ferrer, αντιπροέδρου της ισπανικής κρατικής εταιρείας Sepi που έχει αναλάβει τις ιδιωτικοποιήσεις, η πώληση της εταιρείας δεν θα είναι εύκολη καθώς δεν είναι κερδοφόρα.
Όπως αναφέρεται μία πιθανότητα είναι η διάλυση της εταιρείας και η πώλησή της σε τμηματικά. Σύμφωνα με την Expansion η λογιστική αξία των ταχυδρομείων ανέρχεται σε 2,5 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, η ισπανική κυβέρνηση εξετάζει την αύξηση του ΦΠΑ κοντά στο βασικό συντελεστή του 18% σε ορισμένους κλάδους που απολαμβάνουν χαμηλό συντελεστή 4% και 8%.
Σύμφωνα με το Dow Jones Newswires, στους κλάδους που έχουν χαμηλό ΦΠΑ περιλαμβάνονται τα μέσα ενημέρωσης, τα τρόφιμα και οι μεταφορές.
Σημειώνεται πως η Ισπανία αύξησε το βασικό συντελεστή από το 16% το 2010.
Πηγή:www.capital.gr